گیم و بازی

نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس 2023

نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس 2023: همه چیزهایی که اعلام شدند

عنوان: نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس 2023: همه چیزهایی که اعلام شدند

نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس 2023، ما را با تعداد زیادی بازی مواجه کرد و به ما ایده خوبی از آنچه که باید در ایکس‌باکس سری X|S، ایکس‌باکس گیم پس و PC برای بقیه سال و سال‌های آینده انتظار داشته باشیم، داد. از نگاه اول ما به بازی Fable ساخته Playground Games، تا تاریخ انتشار Cyberpunk 2077: Phantom Liberty، تا افشاگری‌های غافلگیرکننده مانند بازی Clockwork ساخته inXile، چیزهای زیادی وجود دارد که منتظر آن باشیم. در ادامه بیشتر درباره همه چیزهایی که در نمایشگاه ایکس‌باکس امروز اعلام شد، بخوانید.

بازی Fable ساخته Playground Games افشاگری شد

ایکس‌باکس با نگاه اول ما به بازی Fable آینده‌ای که توسط Playground Games در حال ساخت است، نمایشگاه را آغاز کرد. Richard Ayoade از بازیگران سریال IT Crowd در تریلر بازی نقش راوی را بازی کرد و برای حفظ شوخی‌های شیطانی که این سری بازی‌ها برای آن شناخته شده است، حفظ کرد. ما هنوز نمی‌دانیم که بازی چه زمانی منتشر خواهد شد، اما ایکس‌باکس تایید کرد که این بازی از روز اول در گیم پس خواهد بود.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty تریلر و تاریخ انتشار را دریافت کرد

Phantom Liberty، افزونه داستانی بزرگ Cyberpunk 2077، در 26 سپتامبر منتشر خواهد شد. ما همچنین یک تریلر بزرگ برای بازی دریافت کردیم که بازگش

تی Keanu Reeves و معرفی Idris Elba را نشان می‌دهد. ماموریت‌های Phantom Liberty بازیکنان را به یک منطقه کاملاً جدید از Night City خواهد برد.

بازی Avowed در سال 2024 منتشر خواهد شد

RPG فانتزی مورد انتظار Obsidian به نام Avowed سرانجام یک بازه زمانی انتشار برای سال آینده دارد. نگاه بزرگ اولین ما به بازی نشان می‌دهد که غارها، عنکبوت‌ها، خرس‌ها، جادوگری، نبرد با شمشیر و تعداد زیادی از عناصر فانتزی دیگر وجود دارد. بازی در سال 2024 به گیم پس ایکس‌باکس سری X|S خواهد آمد.

ایکس‌باکس سری S با حافظه 1TB در 1 سپتامبر منتشر می‌شود

Phil Spencer، سر ایکس‌باکس، مدل جدید ایکس‌باکس سری S با حافظه 1TB را که به رنگ مشکی است و در 1 سپتامبر راه‌اندازی می‌شود، معرفی کرد. Spencer گفت که ایکس‌باکس در پاسخ به شکایاتی که می‌گویند سری S حافظه کافی ندارد، این مدل جدید را عرضه می‌کند. این مدل با قیمت 349 دلار به فروش می‌رسد که 50 دلار بیشتر از ایکس‌باکس سری S با حافظه 512GB است.

Starfield تریلر جدیدی دریافت کرد قبل از Direct

ما نگاه بسیار طولانی‌تری به Starfield در Direct اختصاصی خود داشتیم، اما ایکس‌باکس یک تریلر برای بازی در نمایشگاه مناسب ارائه داد. ما تعداد زیادی از تصاویر برقراری از سیارات، کشتی‌ها، حیات وحش و بسیاری از چیزهای دیگر را دیدیم.

بازی South of Midnight ساخته Compulsion Games افشاگری شد

توسع

ه‌دهنده بازی We Happy Few، Compulsion Games، پروژه بعدی خود را با نام South of Midnight اعلام کرد. این بازی به ایکس‌باکس سری X|S در گیم پس، و همچنین PC از طریق Steam خواهد آمد. تیزر تریلر این بازی یک شخصیت مرموز را نشان می‌دهد که گیتار می‌زند روی رودخانه، در حالی که شخصیت اصلی Hazel به دنبال یک هیولا با دندان‌هایی مثل چاقوها می‌گردد.

بازی Star Wars Outlaws ساخته Ubisoft در سال آینده منتشر خواهد شد

بازی Star Wars ساخته Massive سرانجام افشاگری شد و نام آن Star Wars Outlaws است. تریلر نشان می‌دهد که بسیاری از نمادهای آشنای Star Wars وجود دارد، از جمله کانتیناها، Rancor، Stormtroopers و بیشتر. علاوه بر این، یک همراه حیوانی بسیار دوست‌داشتنی وجود دارد که به نظر می‌رسد برای اسباب‌بازی‌های Star Wars ساخته شده است. بازی در سال 2024 به ایکس‌باکس سری X|S خواهد آمد و قرار است بازی باز باشد.

بازی Forza Motorsport در اکتبر منتشر خواهد شد

ما سرانجام یک تاریخ انتشار برای بازی Forza Motorsport داریم: 10 اکتبر. این بازی پیگیری بازی Forza Motorsport 7 سال 2017 است. ما یک تریلر جدید دریافت کردیم که نشان می‌دهد تصاویر بعدی نسل بعدی زیبا را نشان می‌دهد.

بازی Clockwork Revolution ساخته inXile افشاگری شد

نمایش اصلی با نگاهی به بازی Clockwork Revolution، بازی جدیدی از inXile که “در زمان مناسب” منتشر خواهد شد، به پایان رسید. به نظر می‌رسد یک بازی شلیک‌کننده اول شخص با تم استیم‌پ

انک باشد و اشاراتی به مکانیک‌های تغییر زمان وجود دارد. این بازی از روز اول به گیم پس خواهد آمد.

منبع
IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا