گیم و بازی

اولین جزئیات Star Wars Outlaws

اولین جزئیات Star Wars Outlaws

اولین جزئیات Star Wars Outlaws اعلام شد: اولین جزئیات بازی Star Wars باز و جهانی Ubisoft را دریافت کنید

Massive Entertainment، Ubisoft، و Lucasfilm Games امروز پرده از بازی اولین بازی Star Wars باز و جهانی، Star Wars Outlaws، که در سال 2024 بر روی Xbox Series X|S، PlayStation 5، و PC منتشر می شود، برداشتند. در Star Wars Outlaws، که در بین رویدادهای Star Wars: The Empire Strikes Back و Star Wars: Return of the Jedi تنظیم شده است، بازیکنان نقش Kay Vess، یک دزد هوشمند در دنیای زیرزمینی کهکشانی را ایفا می کنند. در Star Wars Outlaws، Kay به دنبال انجام یکی از بزرگترین سرقت هایی است که Outer Rim تا به حال دیده است، همه در تلاش برای شروع یک زندگی جدید. شما می توانید هنر کلیدی رسمی را ببینید – که Kay و همراه او Nix (که روی شانه او نشسته است)، به همراه یک دروید BX-commando با پوشیدن کت ترنچ، و جزئیات دیگر مرموز – به راست، و تریلر اعلامیه در زیر.

“این یک رویاست که بتوانیم با تیم Lucasfilm Games برای ایجاد Star Wars Outlaws، اولین بازی Star Wars باز و جهانی، همکاری کنیم،” Julian Gerighty، مدیر خلاق Massive Entertainment، به StarWars.com می گوید. “تیم ما در Massive Entertainment تجربه زیادی در بازی های باز و جهانی دارد که با تکنولوژی قوی پشتیبانی می شود، و این زمان مناسبی است که یک داستان اصلی دزد را بگوییم که با طرفداران همخوانی دارد. با امپراتوری کهکشانی در پی اتحادیه شورشی، و جهان زیرزمینی جنایت در حال رشد، یک قانون شکن مانند Kay Vess تمام کهکشان فرصت را در برابر خود دارد.”

Kay و Nix قصد دارند مناظر گسترده مکان های Star Wars هم قدیمی

و هم جدید را کاوش کنند. Kay در جنگل های مرطوب Akiva و صحرای بادگیر Toshara با اسپیدر خود می تازد، سپس به صندلی خلبان کشتی خود، Trailblazer، می پرد و به سایر قسمت های کهکشان سفر می کند. از نبردهای هوایی تا ماموریت های بالاخطر و بازده بالا از سندیکای جنایتکار، انتخاباتی که Kay انجام می دهد می تواند شهرت همیشه در حال تغییر او را تحت تأثیر قرار دهد. وقتی Kay و Nix خود را در یک موقعیت چسبناک می یابند، او از بلاستر قابل اعتماد خود استفاده می کند، می تواند از استلث و ابزار استفاده کند، یا منتظر لحظه درست برای حواس پرت کردن دشمنان باشد. شما می توانید تریلر راهنمای بازی رسمی را در زیر تماشا کنید!

به StarWars.com مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد Star Wars Outlaws دریافت کنید.

بازی Star Wars Outlaws، اولین بازی Star Wars باز و جهانی، یک تجربه جدید و هیجان انگیز برای طرفداران Star Wars ارائه می دهد. با داستانی جذاب و گیم پلی جذاب، این بازی قطعاً یکی از بازی های مورد انتظار سال 2024 خواهد بود. با توجه به تجربه قابل توجه Massive Entertainment در ساخت بازی های باز و جهانی، ما می توانیم انتظار داشته باشیم که Star Wars Outlaws یک تجربه یادگیری و فراموش نشدنی برای بازیکنان ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا