بوکس

فلوید میویدر در مقابل جان گاتی III

فلوید میویدر در مقابل جان گاتی III

میویدر در مقابل جان گاتی III: دقیقاً چه اتفاقی افتاد؟ چرا مبارزه از هم پاشید؟

فلوید میویدر در مقابل جان گاتی III، مسابقه نمایشی جدید فلوید میویدر شب یکشنبه به آشوب تبدیل شد. فلوید میویدر در مسابقه نمایشی جدید خود شرکت کرد که شب یکشنبه با جان گاتی III در فلوریدا روبرو شد.

با این حال، در حالی که این می توانست فرصتی دیگر برای میویدر باشد تا ثابت کند که هنوز هم مهارت هایی را که او را در سن 46 سالگی افسانه ساز کرد، دارد، مبارزه و پیامدهای آن هر چیزی جز این بود.

پس دقیقاً چه اتفاقی بین میویدر و گاتی افتاد، DAZN توضیح می دهد.

چه اتفاقی در مبارزه میویدر در مقابل گاتی افتاد؟ با توجه به اینکه هیچ قاضی ای به مسابقه هشت دور دو دقیقه ای اختصاص نیافته بود، انتظار می رفت این مسابقه نمایشی بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

با این حال، قبل از زنگ اول چیزی در حال جوشیدن بود و آغاز مبارزه تاخیر یافت بعد از اینکه تیم امنیتی میویدر مجبور شد افراد را از گوشه جان گاتی بیرون کند.

این تاخیر میویدر را تحت تأثیر قرار نداد که با حریف خود بازی کرد و او را دست خود قرار داد.

با پیشرفت مبارزه، مشخص بود که گاتی قادر به مطابقت با سرعت و توانایی فنی میویدر نیست، اما در دور ششم، مبارزه توسط داور کنی بیلس به پایان زودهنگام رسید و مبارزه به آشوب

تبدیل شد.

چرا مبارزه میویدر در مقابل گاتی به درگیری جمعی منجر شد؟ در مقابل جمعیت فلوریدا که به شدت به نفع جان گاتی بود، فلوید میویدر وارد یک فضای دشمنانه می شد.

همانطور که قبلاً اشاره شد، تنش ها قبل از مبارزه در حال افزایش بود و این ها در طول مسابقه بیشتر شد.

هر دو میویدر و گاتی برای حرف زدن زباله و استفاده از زبان توهین آمیز در دورهای میانی توسط داور کنی بیلس هشدار داده شدند، اما این هشدارها بر گوش خرد شد.

این ادامه یافت تا دور ششم که بیلس مجبور شد مبارزه را متوقف کند که این باعث شد گاتی به میویدر حمله کند و درگیری جمعی رخ داد.

اعضای هر دو اردوگاه به رینگ حمله کردند و چندین ضربه زدند قبل از اینکه میویدر و گاتی از رینگ هدایت شوند.

خروج هر دو مبارز به نظر نمی رسید خشونت را متوقف کند و با درگیری های بیشتری در داخل و خارج از رینگ روبرو شد، و منجر به التماس هایی از تیم میویدر برای خروج طرفداران از محل بدون خشونت بیشتر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا