موسیقی
موضوعات داغ

بازداشت DaniLeigh به جرم شکستن ستون فقرات

بازداشت DaniLeigh به جرم شکستن ستون فقرات

خواننده آمریکایی معروف DaniLeigh به اتهام ضرب و شتم، مصرف مشروبات الکلی و فرار در ساحل میامی بازداشت شد، که در نتیجه آن ستون فقرات قربانی شکسته شد.

در شب حادثه چه شد؟ بازداشت DaniLeigh

DaniLeigh، که نام واقعی او Danielle Leigh Curiel است، در ساعات اولیه سه شنبه بازداشت شد بعد از اینکه پلیس او را متهم کرد به رانندگی در حالت مستی و برخورد با یک سوارکار موتورسیکلت در South Beach، که او این اسکوتر را تقریباً برای یک بلوک کشید قبل از اینکه افسران به او برسند.

این خواننده 28 ساله که در میامی متولد شده و اکنون در Pembroke Pines زندگی می کند، علاوه بر اینکه یک هنرمند ضبط است، برای اینکه دوست دختر سابق رپر DaBaby است که با او یک دختر دارد، شناخته شده است.

بازداشت DaniLeigh به جرم شکستن ستون فقرات

DaniLeigh بازداشت شد

گزارشات پلیس میامی

به گزارش پلیس ساحل میامی Curiel در حدود نیمه شب با یک مرسدس بنز G550، که معمولاً به نام G-Wagen شناخته می شود، در Washington Avenue رانندگی می کرد، سرعت زیادی داشت و در بین ترافیک به طرف و آن طرف می رفت.

پلیس گفت که Curiel سپس با سوارکار موتورسیکلت نزدیک 11th Street برخورد کرد و بدون توقف یا کاهش سرعت ادامه داد. این تصادف درست بیرون از دفتر پلیس Miami Beach رخ داد.

به گزارش پلیس، Curiel که گفته بود از یک مهمانی روز یادبود برمی گردد، به افسران گفت که او “هرگز” کسی را نزده است و هیچ الکلی مصرف نکرده است. اما براساس گزارش پلیس، یک تست نفس نشان داد که داستان متفاوتی دارد.

محتوای این خبر از سایت دیگری برداشته شده و در حقیقت کامل بودن آن اطلاعاتی در دسترس نمیباشد.

منبع
لوکال 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا