فوتبالموسیقی
موضوعات داغ

مگان دی استالیون با روملو لوکاکو

مگان دی استالیون با روملو لوکاکو

مگان دی استالیون با روملو لوکاکو، Megan Thee Stallion خواننده رپ معروف، اخیراً در عکس هایی با بازیکن فوتبال بلژیکی روملو لوکاکو دیده شد. این عکس ها در مراسم ازدواج هم تیمی لوکاکو، لاوتارو مارتینز، در لیک کومو، ایتالیا گرفته شده است. مگان در این عکس ها با لباس گونیایی چارتروز و کیف شانل رنگ شامپاینی بسیار زیبا به نظر می رسد.

اما مگان دی استالیون آیا دوست پسر ندارد؟ او قبلاً با خواننده رپ پاردیسون فونتین، معروف به پاردی، قرار می گذاشت و این رابطه چند سالی است که ادامه دارد. در فوریه 2021، مگان رابطه خود را با پاردی در اینستاگرام لایو تایید کرد. او گفت: “مردم نمی دانند که در مورد چه حرف می زنند، آنها فقط هر چیزی را می گویند. من دوست نداشتم که چه چیزی در مورد پاردی می گفتند چون او بسیار آرام و شیرین است. او دوست من است و من واقعاً او را دوست دارم!”

در اکتبر 2022، مگان و پاردی دومین سالگرد رابطه خود را با پست های نازکی در اینستاگرام و یک شام خوشمزه در نیویورک جشن گرفتند، که باعث شد طرفداران فکر کنند که آنها نامزد شده اند. اما مگان شایعات نامزدی را رد کرد و گفت: “لول، هر چقدر شب گذشته خوب بود، ما نامزد نشده ایم.” همچنین گزارش شده است که پاردی در اوایل 2023 به صحنه رفت و شعری را خواند که بسیاری فکر می کردند الهام گرفته از مگان است.

به نظر می رسد که این دو به سمت یک زندگی مشترک حرکت می کردند، اما ممکن است اوضاع تغییر کرده باشد. گزارش شده است که هر دو طرف پست های سالگرد از اینستاگرام خود حذف کرده اند و دیگر یکدیگر را دنبال نمی کنند، بنابراین احتمالاً آنها جدا شده اند و فقط اعلام رسمی نکرده اند – که البته کاملاً حق آنهاست. گزارش شده است که افراد نیز به نماینده مگان برای اظهار نظر در مورد رابطه احتمالی جدید او تماس گرفته اند اما پاسخی دریافت نکرده اند.

هنوز مشخص نیست که آیا مگان و لوکاکو واقعاً قرار می گذارند یا فقط به صورت غیررسمی با هم می بینند، اما گزارش شده است که این دو هر دو توسط Roc Nation مدیریت می شوند، بنابراین این نکته مشترکی است که بین آنها وجود دارد – و ممکن است از طریق مدیریت مشترک خود با هم آشنا شده باشند. بدیهی است که شما می توانید به عنوان دوستان به یک عروسی بروید، اما ما نگاه نزدیکی به مگان و لوکاکو خواهیم داشت. پس از همه، این زمان مناسبی برای یک رابطه تابستانی است!

منبع
تین ووگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا